Як невеличке зображення змінює прибуток

Як відомо, маркетинг - це постійні експерименти та нові підходи. Часом невеликі зміни можуть дати значний результат. Це власне ми спостерігали в нашому останньому напрацюванні.

Перед Різдвом ми провели експеримент з оформленням товарної реклами у Facebook. Як ми це втілили?

Ми налаштували декільком нашим клієнтам додаткові рекламні кампанії у Facebook - зі старим дизайном та з новим експериментальним:

І ось які результати ми отримали вже за 2 тижні роботи кампаній:

Як бачимо, кількість продажів помітно зросла при тому самому бюджеті, а от частка рекламних витрат знизилася.

 На черзі результати другого магазину:

В цьому кейсі частка рекламних витрат знизилася майже у 2 рази, продажі при цьому стали вдвічі більшими.

Тепер детальніше розглянемо третій кейс

Як бачимо - у продемонстрованих кейсах наше експериментальне оформлення дало кращі результати, аніж старий всім відомий дизайн. Отож не бійтеся експериментувати та пробувати щось нове - адже саме першовідкривачі завжди отримують найщедрішу винагороду за свою працю.


Залишились запитання - пишіть нам

Написати


Вас може зацікавити