Як невеличке зображення змінює прибуток
Як відомо, маркетинг - це постійні експерименти та нові підходи. Часом невеликі зміни можуть дати значний результат. Це власне ми спостерігали в нашому останньому напрацюванні.
Перед Різдвом ми провели експеримент з оформленням товарної реклами у Facebook. Як ми це втілили?
Ми налаштували декільком нашим клієнтам додаткові рекламні кампанії у Facebook - зі старим дизайном та з новим експериментальним:
І ось які результати ми отримали вже за 2 тижні роботи кампаній:
Як бачимо, кількість продажів помітно зросла при тому самому бюджеті, а от частка рекламних витрат знизилася.
На черзі результати другого магазину:
В цьому кейсі частка рекламних витрат знизилася майже у 2 рази, продажі при цьому стали вдвічі більшими.
Тепер детальніше розглянемо третій кейс
Як бачимо - у продемонстрованих кейсах наше експериментальне оформлення дало кращі результати, аніж старий всім відомий дизайн. Отож не бійтеся експериментувати та пробувати щось нове - адже саме першовідкривачі завжди отримують найщедрішу винагороду за свою працю.