Чому інтернет-магазинам вигідно якомога швидше налаштувати рекламу в TikTok?

 Вже близько 10% українських бізнесів запустили рекламу в TikTok і  залучають нову аудиторію та отримують свої перші продажі. На сьогодні кількість реклами у  TikTok набагато менша, порівняно з іншими соцмережами. Саме тому зараз чудовий момент, щоб отримати ліди для інтернет-магазину із потенційно нижчими цінами за певну дію, наприклад, перехід на сайт, додавання в корзину, купівлю товару тощо.

Реклама в TikTok повернулася в Україну

Нарешті після трирічної паузи TikTok відновив свою роботу на теренах України. А це означає тепер бізнеси можуть запускати рекламу товарів на українського користувача. А отже підприємці отримують ще один канал просування товарів. 

TikTok має низку переваг, на які слід звернути увагу бізнесам, а саме:

  • невисока конкуренція, що потенційно дає змогу залучити клієнта дешевше, аніж в інших популярних соцмережах;
  • місце "перехоплення" клієнтів, які проводять багато часу за переглядом відео в TikTok. Таких клієнтів дожене динамічний ремаркетинг TikTok;


  • лояльна доросла аудиторія з високим рівнем залученості;

Яка аудиторія у TikTok в Україні?

Станом на квітень 2025 року аудиторія TikTok в Україні, за різними статистичними даними, налічує  до 17 млн користувачів: серед них 56% чоловіки та 43,9% - жінки. До того ж останнім часом експерти констатують стрімке зростання аудиторії користувачів 35+.

За даними Pipiads відсоткове співвідношення цільової аудиторії TikTok в Україні до віку ось таке:

18-24 роки - 5 300 000 користувачів; 25-34-роки - 7 200 000 користувачів; 35-44роки - 3 300 000 користувачів.

Як це виглядає, дивись діаграму:  


З діаграми видно, що юзери віком 25-34 роки - налічують 34.89% аудиторії, користувачі віком 35-44 років - це 16,5% від всіх користувачів TikTok в Україні. В сумі отримуємо 51, 24% дорослої, платоспроможної аудиторії.


Кому вигідно налаштовувати рекламу в TikTok?

Реклама в TikTok - є чудовою можливістю для всіх категорій сайтів, зокрема: ecommerce, а також сайтів, що просувають сервіси та послуги.
Якщо ти власник інтернет-магазину, що продає товари - найкращим варіантом для твого бізнесу буде налаштування динамічної товарної реклами, яка автоматично показує потенційним покупцям товари з твого каталогу і динамічного ремаркетингу, який повертає на сайт тих, хто дивився товари або додавав їх у кошик, але не зробив покупку.

Крім того, бізнес може досягати за допомогою реклами в TikTok інших цілей, а саме:

  • Збільшувати кількість підписників TikTok профілю, які вже зараз чи в перспективі стануть вашими клієнтами;
  • Збирати ліди безпосередньо через форми заявок у TikTok рекламі;
  • Нарощувати охоплення завдяки TikTok, крім використання вже популярних соцмереж: Facebook, Instagram, Google, YouTube

Що потрібно налаштувати інтернет-магазину уже зараз?

   Якщо ти й досі в роздумах - запускати рекламу в TikTok чи ні - ми радимо врахувати один важливий фактор. Сама компанія TikTok наголошує на встановленні Pixel, щоб почати збирати поведінкові дані вашої аудиторії якомога швидше. Це налаштування варто зробити вже зараз навіть, якщо ти не плануєш запускати РК негайно.
   Рекомендація TikTok звучить так: для якісної оптимізації РК і пошуку аудиторії для продуктів, TikTok потрібно в ідеалі 100.000 будь-яких подій (перегляд, додавання у кошик, покупка) в сумі. Саме тому варто налаштувати  Pixel і збір подій уже зараз.

Щоб запустити TikTok-рекламу самостійно, власнику бізнесу потрібно зробити такі кроки:

  • Налаштувати TikTok Business Center;
  • Налаштувати TikTok Pixel і події: перегляд контенту, додавання товарів в корзину, покупка чи інша подія, яка відповідає якісній поведінці (для не інтернет-магазинів); внутрішні події TikTok як ціль;
  • Імпортувати каталог товарів у TikTok-кабінеті Business Center і налаштувати автоматичне оновлення даних про товари;
  • Створити акаунт рекламодавця (Advertiser account);
  • Імпортувати дані про наявних клієнтів для створення додаткових аудиторій, щоб показувати рекламу лояльним покупцям;
  • Підключити наявний TikTok профіль до Business Center.

Підсумок: Якщо ти все ще сумніваєшся - запускати рекламу в TikTok чи ні, або у тебе є уточнення щодо налаштування котрогось з етапів, які ми прописали вище - залишай заявку чи телефонуй нам - і ми радо надамо інформацію та проконсультуємо тебе з будь-якого питання TikTok-реклами.


Залишились питання - пишіть нам

Написати


Вас може зацікавити