Що таке мікротаргетинг
Мікротаргетинг – це маркетингова стратегія у Facebook та Іnstagram, яка використовує персональні дані користувачів та заохочує саме їх здійснити ту чи іншу покупку у вашому магазині.
Наприклад, ваш магазин продає біжутерію. Отож у мікротаргетинговій стратегії цієї ніші можна виставити параметри: стать - жіноча, вік - від 17 - до 55, інтереси - книги, подорожі.
Тоді оголошення про ваш товар бачитимуть дівчата та жінки, які підпадають під ці параметри.
А як бути, якщо прикрасу з вашого магазину хоче придбати чоловік на подарунок?
Очевидно, він не підпадає під зазначені критерії, а отже магазин втрачає свого покупця і заробіток.
З нашого досвіду - більшість ніш, які використовують стратегію мікротаргетингу - працюють не дуже ефективно.
🤝 Щоб проконсультуватися з приводу визначення стратегії у Facebook та Іnstagram для вашої ніші - залишайте заявку на сайті.