В Google Merchant Center Next - зникли "Правила перетворення атрибутів"?


Правила перетворення атрибутів - це спеціальна функція, яка допомагає усувати помилки у фідах, замінювати елементи, які не відповідають правилам Google. Як от водяні знаки на фото, проблемні описи товарів та інше.

У новій версії Google Merchant Next, функція "Правила перетворення атрибутів" потребує ввімкнення - в попередній версії це налаштування було автоматичним.

Щоб увімкнути цю функцію, необхідно зайти в розділ "Додатки" та активувати програму для роботи з правилами перетворення. 

Слідуйте за нашими скріншотами, аби увімкнути цю функцію у своєму кабінеті Merchant Center: 

Ось кілька прикладів, якою корисною може бути ця функція. Якщо ви зіткнулися із блокуваннями товарів через їх опис, то за допомогою функції "Правила перетворення атрибутів", можна зробити так, щоб опис товару  замінювався на його назву. Після цієї маніпуляції питання проблемного опису буде вирішено, а отже менше шансів спіймати блокування від Google. Це дуже актуально, наприклад, для зоотоварів, які Google часто може сприймати як медичні препарати

Для цього налаштування необхідно зробити як на знімку.

Перейти в Ваші правила атрибутів у фіді. Додати правило атрибутів "опис" - задати значення title та зберегти правило. Застосувати та оновити фід. Впродовж 2-3 годин товари мають оновитись та замість опису підтягувати назву товару. 


 

Також завдяки функції "Правила перетворення атрибутів" можна налаштувати заміну фото у фіді. Наприклад, якщо у вас є проблеми з водяними знаками - ця функція допомагає замінити фото із водяним знаком на те, на якому водяного знаку немає. Таким чином ви уникаєте ризику блокування Merchant Center через оверлеї, які дуже не любить Google.

Крім того налаштування "Правила перетворення атрибутів" можна  використати для створення правила фільтрування товарів по ціні. Щоб вимкнути дешеві товари, наприклад, дешевші  100-200 грн, коли це необхідно. Або для розбиття асортименту на 2 або більше кампаній, щоб розділити цінові сегменти: дорожчі товари рекламувати за іншою стратегією, з іншим бюджетом і тд.

Про те, як налаштовувати правила перетворення атрибутів в Merchant Center Next, можна переглянути в статті Довідкового центру .


Автор статті

Анастасія

Проект-менеджер

Залишились запитання - пишіть нам

Написати


Вас може зацікавити