Google Performance Max: новий тип реклами для зростання продажів інтернет-магазину

У світі інтернет-маркетингу відбувається революція! А в центрі уваги опинився новий вид рекламних кампаній – Google Performance Max.

Google Performance Max – це автоматизована розумна рекламна кампанія Google Ads. Завдяки даним про цільову аудиторію та машинному навчанню вона здатна знайти нових клієнтів, показуючи рекламні оголошення на всіх рекламних майданчиках Google. Результатом роботи Google Performance Max є збільшення кількості покупців, зростання середнього чеку, а також ріст впізнаваності магазину.

Можливості Google Performance Max

Оголошення різних форматів на ВСІХ рекламних майданчиках Google

Ця рекламна компанія дає інтернет-магазину можливість показувати оголошення різних форматів на всіх каналах Google Ads – Gmail, YouTube, Google Maps, інших сервісах та сайтах. Впроваджуючи Google Performance Max, власник магазину отримує всі види реклами, які до цього часу потрібно було налаштовувати, відстежувати результативність і вносити правки - в кожну окремо. Такий підхід дозволяє показати та розповісти про ваш товар великій кількості потенційних покупців.

Ефективне залучення цільової аудиторії

Ще однією перевагою Performance Max є ефективне залучення цільової аудиторії. Рекламна кампанія аналізує дані про попередніх клієнтів. Шукає людей, які цікавилися схожими товарами, але раніше не відвідували ваш сайт. А далі пропонує їм ваш магазин та товар. Таким чином, у магазину з'являються нові клієнти.

Наприклад, Інтернет-магазин Вадима Петровича рекламувався через Google Shopping. Проте власник вирішив залучити нових клієнтів та впровадив Google Performance Max. Вадим Петрович має постійного клієнта – Ярослав, 42 роки, який час від часу купує аксесуари для свого автомобіля. Google Performance Max знайшов схожих на Ярослава користувачів – вони нещодавно шукали автомобільні аксесуари в Google. Рекламна компанія Google Performance Max побачила поведінку цих людей та запропонувала товари з інтернет-магазину Вадима Петровича. Ввечері один із них вирішив подивитися свій улюблений блог про авто на YouTube та знову побачив рекламу аксесуарів магазину Вадима Петровича. Перейшов на сторінку товару та оформив замовлення.

А ще Performance Max сама генерує і відеооголошення. А також, підбере підходящий формат реклами для вашого товару.

Також зазначимо - у довідці Google сказано, що під час тестування рекламодавці, які впровадили Performance Max, отримали ріст середнього чека на 12% за тієї ж чи кращої рентабельності вкладень у рекламу.

Також важливо мати на увазі, що у квітні почнеться оновлення розумних торгових компаній до Performance Max, а вже з вересня Performance Max повністю замінить Smart Google Shopping.

Також важливо мати на увазі, що у квітні почнеться оновлення розумних торгових компаній до Performance Max, а вже з вересня Performance Max повністю замінить Smart Google Shopping.

 


Автор статті

CEO


Вас може зацікавити