Google Shopping і ремаркетинг для просування невеликого гравця. Кейс інтернет-магазину інструментів і садової техніки
Як конкурувати з великими гравцями
Суперництво з гігантами торгівлі - непросте завдання, адже SEO-видача заповнена відомими на ринку інтернет-магазинами, а в контекстній рекламі ціна за клік зростає з року в рік. У малого і середнього бізнесу не вистачає маркетингових бюджетів, щоб перемагати в цій гонці. Тому, замість демпінгу цін, варто зробити ставку на ефективні канали просування.
Google Shopping
Потенційні клієнти йдуть із запитом про продукти в Google, наприклад, шукають в пошуку будівельний інструмент і бачать потрібний товар в Google Shopping. Картинки з товаром і цінами розміщуються вище решти видачі, тому контекстна реклама і органічна видача з сухим текстом залишаються внизу.
Google Shopping хороший тим, що в Україні далеко не всі інтернет-магазини його використовують. Конкуренція невелика, а значить в видачу можуть потрапити відразу два або три оголошення одного інтернет-магазину - це збільшує ймовірність того, що покупець придбає товар саме там.
Фахівці агентства TurboWeb налаштували Google Shopping для інтернет-магазину будівельних інструментів і садової техніки. У період карантину, з 1 березня по 31 травня, магазин вклав в рекламу 67 521 грн і в результаті продав товарів на 1 769 928 грн. Частка рекламних витрат в загальній сумі замовлень склала 3,8%.
Маловідомі магазини можуть отримувати замовлення з Google Shopping, навіть коли там рекламується сам виробник або великі гравці ринку, продаючи товари за однаковими цінами. Наприклад, інтернет-магазин будівельних інструментів і садової техніки продає продукцію відомого бренду-виробника Dnipro-M. Конкуренція за цими товарами дуже висока, тому що їх реалізує не тільки безліч великих магазинів, але і сам виробник на офіційному сайті.
Але дані нашого невеликого інтернет-магазину з Google Analytics для окремих товарів показують, що за три місяці було продано 502 товару цієї марки на загальну суму $ 11 711. Крім того:
16% доходу від продажів всієї продукції інтернет-магазину доводиться на Dnipro-M;
92,3% продажів по бренду Dnipro-M приходить з Google Shopping.
Динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram
Частина користувачів, які перейшли на сайт по рекламі, конвертуються в продажі. А з тими, хто покинув сайт, залишивши покупку на потім, потрібно попрацювати окремо, адже гроші на їх залучення вже витрачені. Потрібно їх наздогнати, нагадати про себе і повернути на сайт, де вони можуть все ж зробити покупку. Це можна зробити за допомогою динамічного ремаркетингу в Facebook і Instagram.
Інтернет-магазин будівельних інструментів і садової техніки протягом трьох місяців вклав в ремаркетинг в соцмережах $ 131 і отримав замовлень на $ 4055. Частка рекламних витрат від загальної суми замовлень склала всього 3,2%
Висновки
Не варто опускати руки, якщо ви продаєте популярний товар і думаєте, що не зможете конкурувати з великими гравцями ринку і виробниками. Головне - використовувати правильно налаштовані інструменти маркетингу, які орієнтовані не на покази та кліки, а на продажі.