Як ідея чайових в ІТ народилася з подяки
А ви давали колись чайові в IT сфері?? Так-так, так само, як в ресторані, на заправці, чи в перукарні?
Ідея з чайовими прийшла до нашого СЕО - Данила Кандакова, коли в нього трапилася неприємна ситуація з авто. Тоді працівник служби допомоги, який приїхав на виклик так самовіддано допоміг Данилові, що йому дуже захотілося дати хлопцеві чайові, так він і зробив.
А дорогою додому подумав, що часто наша підтримка так само рятує власників магазинів у критичних ситуаціях, то чому б і їм не надати можливість віддячити? З одного боку наші спеціалісти фахово допомагають власникам магазинів, з іншого - власник магазину в якості вдячності залишає хлопцям і дівчатам з підтримки чайові.
Так ми і впровадили це нововведення. А вже того самого тижня наша підтримка отримала свої перші чайові. Зараз це вже добра традиція - хлопці і дівчата діляться своїми успіхами в цій царині, а чайові варіюють від 50 до 500 грн.
А щоб ланцюжок добра продовжувався і множився - ми віддаємо 50% отриманих чайових на благодійність. Хай ті, хто потребують цих коштів також отримають приємну несподіванку та емоційне піднесення. Давайте створювати кругообіг добра в природі!