Як налаштувати "Доставка та повернення" в Merchant Center
Тиждень тому ми отримали лист, про те, що незабаром можливі блокування Merchant Center, якщо у вашому Merchant не заповнений розділ «Доставка й повернення».
Щоб допомогти вам уникнути блокувань - пропонуємо наочну інструкцію, як заповнити цей розділ.
1) На панелі інструментів вибираємо розділ "Доставка та повернення";
2) Додаємо служби доставки;
3) Додаємо назви служби та обираємо країну доставки;
4) Прописуємо години доставки;
5) Обираємо чи встановлюємо вартість доставки.
Після публікації цієї інформації в наш Телеграм-канал, ми отримали багато запитань щодо заповнення розділу «Доставка й повернення» у Merchant Center.
- Перше і найпоширеніше запитання: чи треба заповнювати цей розділ, якщо України немає в переліку країн для обов’язкового внесення цієї інформації?
Доброго ранку!
Так, треба, адже ми отримали повідомлення про заповнення цього розділу на акаунти, які працюють в саме Україні. То ж ми радимо заповнити цей розділ й не хвилюватися за можливі блокування з цього приводу.
- Друге запитання було про те, який варіант оплати вибрати в розділі «Вартість доставки для покупця». Існують такі варіанти налаштувань "Вартості доставки":
1) Безкоштовна доставка замовлень від певної суми. Обираємо, якщо наприклад, від 5000 грн замовлення доставляються безкоштовно. А для замовлень до 5000 грн вказуємо ціну або мінімальну, наприклад, 120 грн.
2) Безкоштовна доставка - тільки якщо у Вас доставка для усіх замовлень безкоштовна;
3) Залежно від суми замовлення - цьому варіанті можна задати вартість доставка для замовлень. Наприклад, якщо сума до 500 грн, доставка – 95 грн, якщо в діапазоні 500-1500 грн, доставка 120;
4) Фіксований тариф - якщо на практиці для більшості замовлень приблизно однакова ціна за доставку, вказуємо середню . Найпопулярнішими варіантами є - 1, 3, 4.
В цьому розділі ви також можете побачити розширений режим «Додаткові комісії" - переходити на нього та вносити в нього інформацію ми не рекомендуємо.