Опитування щодо успішного застосування Facebook та Instagram реклами показало, що круті результати отримують лише 22 % із 110 опитаних.

Щоденно, спілкуючись із власниками магазинів, ми чуємо ось такі страхи підприємців:

  • Реклама у Фейсбук - це постійні ручні правки та десятки годин аналізу, в яких власники магазинів бояться погрузнути.
  • Страх замовлень в особисті повідомлення (дірект), які вимагають додаткового найманого персоналу.
    З нашого опитування видно, що ще 20 % підприємців пробували налаштовувати рекламу у Facebook, але вона виявилася не надто ефективною.
  • Часто причиною неефективності є те, що реклама базується на створенні креативів із акційним товаром чи розпродажем, а не на товарному фіді з усім асортиментом магазину.


 Натомість ми налаштовуємо товарну рекламу у Facebook та Instagram - не вимагаючи креативів. Здійснюємо налаштування за допомогою товарного фіда.

Клієнту не потрібно постійно копатися в налаштуваннях, щось аналізувати чи правити.
Всі налаштування єдиноразові, тому надалі реклама працює автоматично за заданими нами алгоритмами.

 Наша реклама у Facebook та Instagram працює так, що ваші замовлення одразу прилітають у кошик магазину, а не в особисті повідомлення в соцмережах. А отже не потребують додаткової людини опрацювання повідомлень в діректі.

☝️Єдиний нюанс - ніша. Не всім нішам підходить реклама у Facebook. Щоб дізнатися, чи підходить вашим товарам і магазину реклама у Facebook та Instagram, напишіть нам чи залиште заявку на сайті і наш спеціаліст проконсультує вас щодо цього запитання.



Вас може зацікавити