Як вплине відключення cookies в Chrome на оптимізацію реклами інтернет-магазину?
3-rd party cookies Google відключить протягом року. Таке нововведення викликає запитання - чи вплине воно на роботу та оптимізацію рекламних кампаній.
Після спілкування із особистим консультантом підтримки Google - стало зрозуміло, що навіть вони досі не знають всі наслідки, які потягне за собою відключення 3-rd party cookies в Chrome. Однак щоб усунути ризики від нестачі інформації та компенсувати дані необхідні для роботи рекламних кампаній - Google реалізовує різні додаткові інструменти збору інформації. Так, є декілька механізмів компенсації 3-rd party cookies серед яких: «Розширене відстеження конверсій» у кабінетах Google Ads та Google Analytics 4. Про інші механізми компенсації даних - ми розповідатимемо в нашому Телеграм-каналі
Ось так виглядає попередження про необхідність налаштування цієї функції у Google Ads.
То що ж таке “Розширене відстеження конверсій”?
“Розширене відстеження конверсій” - це функція, яка допомагає Google зрозуміти, який саме користувач здійснив покупку на сайті навіть без використання 3rd party cookies.
Як працює функція “Розширеного відстеження конверсій” :
- Авторизований у своєму акаунті Google Chrome користувач переходить на сайт за рекламним оголошенням.
- Користувач оформляє замовлення товару. Для цього йому необхідно вказати контактні дані: ім'я, email, номер телефону.
- Це замовлення фіксують теги відстежування Google Ads та Google Analytics 4. Далі вони шифрують інформацію (email, номер телефону) й передають її в базу даних системи Google.
- Дані про користувача, який здійснив замовлення співставляються з даними акаунтів Google, які взаємодіяли з рекламою. В результаті цього конверсії в Google Ads фіксуються і без використання 3-rd party cookie.
А це означає, що навіть за відключення 3-rd party cookies, рекламна кампанія зможе оптимізуватися на основі даних, які забезпечить “Розширене відстеження конверсій”.
При підготовці інструкцій по Розширеному відстеження конверсій, ми описали багато нюансів, в яких може бути складно розібратися. Адже алгоритм налаштування цієї функції залежить від платформи, на якій створено ваш магазин та яким чином налаштоване відстеження покупок - через код Google Ads чи через GA4.
Саме тому, щоб спростити вам життя - ми надішлемо вам інструкцію Саме для вашого магазину та вашої ситуації.
Щоб ми могли надіслати вам інструкцію, залиште заявку, вказавши необхідні дані