"Налаштуємо GA4 самі" - а потім трапляються казуси

Не любимо “критикувати” чужу роботу, але іноді це потрібно, щоб не було лиха.


Ми вже 2 місяці як “трубимо” інтернет-магазинам про необхідність міграції на новий Google Analytics 4, особливо для тих, у кого реклама оптимізується за допомогою Analytics.
Тісно контактуємо з нашими клієнтами по цьому питанню, висилаємо інструкції. Одні говорять: “Дякую, ми самі налаштуємо”, інші просять допомоги у нас.

І ось серед тих, хто “самі налаштуємо”, трапляються казуси.

Дивимось, у налаштування одного з таких клієнтів, який витрачає немаленьку суму в Google Shopping, і бачимо, що реклама до цих пір працює на старій аналітиці. Запитуємо, чого ж так… А клієнт у подиві: «Ще давно сказав своєму спеціалисту перейти на GA4, і є інформація, що він це зробив…і все повинно бути гуд».

А виявилося “спеціаліст” просто додав лічильник GA4 на сайт, а оптимізації реклами не торкався.

До чого приведуть такі дії людини, якщо не виправити: після зупинки роботи старої Аналітики, при тих же рекламних витратах, реклама буде приносити все менше і менше замовлень. І, по факту, бізнес буде отримувати менше прибутку.

Навіть якщо у вас є свій спеціаліст - перевірте, чи в налаштуваннях Google Ads немає такої картинки, як на скріншоті.

Якщо є - самий швидкий та надійний спосіб не втратити прибуток - звернутися до нас якнайшвидше:



Вас може зацікавити