Скільки транзакцій дає динамічний ремаркетинг у Smart Google Shopping?

Ви ж знаєте, що розумні кампанії Google працюють не тільки в результатах пошуку, але і як динамічний ремаркетинг.

На жаль, побачити кількість конверсій в Ads окремо з пошуку і окремо з динамічного ремаркетингу неможливо.

Але ми маємо метод, як дізнатися хоча б кількість транзакцій, які генерує динамічний ремаркетинг у вашій кампанії Google Shopping.

Інструкція:

Спосіб 1

В Google Analytics заходимо в статистику розумної торгової кампанії (за останні 30 днів).

За умовчанням виводиться статистика у розбивці груп оголошень.

Міняємо розбивку на “Ключове слово”.

Дивимося відсоток транзакцій за рядком (automatic matching) - це і є відсоток транзакцій з динамічного ремаркетингу та іншої товарної реклами до КМС у розумній торговій кампанії Google (у прикладі це 2,5%)

Якщо такої стрічки немає, то переходимо до способу 2

Спосіб 2

В Google Analytics заходимо в статистику розумної торгової кампанії (за останні 30 днів)

За умовчанням виводиться статистика у розбивці груп оголошень.

Записуємо кількість транзакцій (у прикладі це 183)

Далі змінюємо розбивку на “Ключове слово”.

Записуємо кількість транзакцій (в прикладі це 145)

Відсоток транзакцій з динамічного ремаркетингу та іншої товарної реклами в КМС у розумній торговій кампанії Google рахуємо так:

( “Транзакції у розбивці за групами оголошень” - “Транзакції у розбивці за ключовими словами”) : “Транзакції у розбивці за групами оголошень” * 100

В прикладі це ( 183 - 145 ) : 183 * 100 = 20%



Вас може зацікавити