Скільки транзакцій дає динамічний ремаркетинг у Smart Google Shopping?
Ви ж знаєте, що розумні кампанії Google працюють не тільки в результатах пошуку, але і як динамічний ремаркетинг.
На жаль, побачити кількість конверсій в Ads окремо з пошуку і окремо з динамічного ремаркетингу неможливо.
Але ми маємо метод, як дізнатися хоча б кількість транзакцій, які генерує динамічний ремаркетинг у вашій кампанії Google Shopping.
Інструкція:
Спосіб 1
В Google Analytics заходимо в статистику розумної торгової кампанії (за останні 30 днів).
За умовчанням виводиться статистика у розбивці груп оголошень.
Міняємо розбивку на “Ключове слово”.
Дивимося відсоток транзакцій за рядком (automatic matching) - це і є відсоток транзакцій з динамічного ремаркетингу та іншої товарної реклами до КМС у розумній торговій кампанії Google (у прикладі це 2,5%)
Якщо такої стрічки немає, то переходимо до способу 2
Спосіб 2
В Google Analytics заходимо в статистику розумної торгової кампанії (за останні 30 днів)
За умовчанням виводиться статистика у розбивці груп оголошень.
Записуємо кількість транзакцій (у прикладі це 183)
Далі змінюємо розбивку на “Ключове слово”.
Записуємо кількість транзакцій (в прикладі це 145)
Відсоток транзакцій з динамічного ремаркетингу та іншої товарної реклами в КМС у розумній торговій кампанії Google рахуємо так:
( “Транзакції у розбивці за групами оголошень” - “Транзакції у розбивці за ключовими словами”) : “Транзакції у розбивці за групами оголошень” * 100
В прикладі це ( 183 - 145 ) : 183 * 100 = 20%