Мінімум ресурсу — максимум результату: кейс запуску TikTok-реклами з 38 замовленнями за 9 днів

Уяви: трохи більше ніж 2500 грн інвестицій, і за 9 днів твоя кампанія отримує 38 замовлень на суму 25 842 грн!

Ми продовжуємо тестувати рекламні кампанії в TikTok, залучивши мінімум ресурсу і “витискаючи” максимум результату.

І ще раз доводимо, що TikTok — це не просто платформа для розваг. Це потужний інструмент, який вже зараз приносить реальні результати.

Чому важливо діяти швидко? Бо бізнеси, які першими заходять на цю платформу, отримують неймовірні переваги, а саме: дешевих підписників, вигідніші продажі та можливість формувати лояльну аудиторію ще до того, як конкуренти включаться в процес.

Так, наша клієнтка отримала 33 замовлення через сайт та 5 — завдяки взаємодії з глядачами. А це всього півтора тижня тестування реклами!

І це ще не все! Її магазин отримав 156 нових підписників у TikTok, з її брендом познайомились тисячі нових потенційних покупців, що переглянули відео. Крім того, ми чітко бачимо, як оптимізація кампанії покращується з кожним днем, що дає підстави прогнозувати ще більшу окупність реклами.

Зауважимо, що наша клієнтка настільки поспішала залучити нову аудиторію, що запропонувала для реклами звичайнісінькі відео, аж ніяк не рівня TikTok якості, але це не завадило їй отримати свої перші й такі цінні продажі з TikTok. А ми з нетерпінням чекаємо тестування реклами вже з новими її відео.

Не втрачай свого шансу стати частиною революційної реклами в TikTok, використовуй цей новий потужний інструмент і трансформуй свою рекламу в прибуток!

Пам’ятай, не кожне відео стане мегауспішним і принесе десятки, а той сотні продажів - але кожне має шанс бути таким завдяки правильно підібраним креативам, пропозиціям товарів та роботі саме з твоєю авдиторією.


Залишились питання - пишіть нам

Написати


Вас може зацікавити