Чому власнику інтернет-магазину Facebook щоденно вести не обов'язково, а Instagram - потрібно?

Чому власнику інтернет-магазину Facebook-сторінку щоденно вести не обов’язково, а Instagram - потрібно?

Чи потрібно вести сторінку у Facebook та щоденно її наповнювати, щоб успішно продавати товари в соцмережах?

Яка різниця охоплень постів у Facebook та Instagram?

На які товари краще не запускати рекламу в соцмережах?

На ці запитання дав відповідь Данило Кандаков, керівник агентства з налаштування реклами - TurboWeb. Щоб бачити наступні відео - підписуйтесь на нашу сторінку у YouTube - далі ще більше цікавого та корисного про рекламу.

Щоб побачити плоди наших налаштувань у соцмережах та переглянути результати продажів клієнтів, переходьте за посиланням



Вас може зацікавити