Пошукова реклама і Google Shopping - хто в нокауті?
За часів древніх богів, воєвод і царів - пошукова реклама була непоганим способом просування інтернет-магазинів. А потім на арену вийшов Google Shopping та нокаутував її.
Хочемо вам показати це на прикладі історії клієнта, яка демонструє, що ера контекстної реклами для просування магазинів - минула.
Цей клієнт прийшов до нас ще влітку. Запит був - збільшити кількість продажів магазину. Ми налаштували Google Shopping і вже невдовзі підприємець отримав гарні результати.
Але в рекламному кабінеті власника магазину продовжувала працювати контекстна реклама. І злив бюджету на неї був величеньким. Коли ж ми запитали, чому клієнт не спрямує ці кошти на в десятки разів ефективніший Google Shopping - підприємець відповів, що контекстна реклама важлива для престижу магазину.
І ось пройшло 5 місяців, ми вирішили заглянути в кабінет клієнта та подивитися, як в нього справи з продажами та як себе проявляє Google Shopping та контекстна реклама. У Google Shopping маємо такі результати:
Витрати на рекламу
261 819 грн
Сума продажів через кошик
2 237 906 грн
Кількість продажів
773
В той час, як контекстна реклама, витратила 30 000 грн, принесла продажів на 39 000 грн.
То чи не рентабельніше спрямувати кошти на Google Shopping та отримати гарні продажі? Вирішувати кожному підприємцеві, але те, що Google Shopping нокаутував пошукову рекламу - беззаперечний факт.