Реклама маркетплейсу супроти реклами в Google - якій надати перевагу?

"Я більше не готовий віддавати половину маржі прому за рекламу". З такими словами до нас щомісяця приходять власники інтернет-магазинів, що використовують ProSale.

Після роботи з нами власники бізнесів, що раніше рекламувалися з ProSale дивуються, як багато коштів вони віддали платформі. Особливо сумна ситуація в тих власників магазинів, що продають дорогий товар. До того ж наші клієнти жалілися, що змушені платити комісію Prom.ua, навіть якщо покупець прийшов з іншого каналу просування.

Після всіх цих історій ми вирішили зробити цікавий експеримент. А саме - порівняти витрати та суми продажів з реклами ProSale та ті самі показники з нашими налаштуваннями у Google.

Радимо дочитати до кінця - цей експеримент відкриє вам очі на не завжди очевидні речі. В цьому дослідженні порівняємо результати 3 магазинів.

Отож, перший сайт - магазин це будівельного інструменту, товарів для дому, інструментарію для ремонту авто та іншої техніки.

Магазин співпрацює з нами з травня 2023 року. Ми порівняли результати реклами з 15 грудня 2024 року до 15 січня 2025.

Отже за цей період часу власник магазину вклав у рекламу на ProSale 6964 грн та отримав замовлень на суму 98 381 грн. Зауважимо, якщо власник бізнесу хоче більше продажів, він може придбати пакети "Більше продажів" або "Турбо", але кожен з цих пакетів не гарантує помітне збільшення продажів, а от зростання комісії за кожну одиницю проданого товару - гарантує. А це означає, що якщо ви продали 10 одниць товару на пакеті "Економ" і ту саму кількість на пакеті "Турбо" - сума ваших комісій буде відрізнятися. 

Погляньмо на результати, які цей самий магазин отримав завдяки нашим налаштуванням в той самий часовий проміжок:

Сума витрат на рекламу - 75 396,87 грн;
Сума продажів через кошик - 599 906 грн.


І це при тому, що ми не знаємо, на яку суму продано товарів завдяки дзвінкам. До речі, ProSale за рекламну кампанію, яка спрямована на дзвінки бере кошти, вона так і називається "Товари з комісією за перехід". Тобто хочете більше дзвінків - платіть додатково. Також нагадаємо, що наші одноразові налаштування не передбачають жодної комісії. До речі, це налаштування ми виконали ще в травні далекого 2023 року. А воно і досі приносить чудовий результат клієнтові. 

Наступний сайт - це магазин одягу. Ця клієнтка прийшла до нас в серпні 2022 року. Ось які результати отримав цей магазин одягу на ProSale в період з 15 грудня 2024 року до 15 січня 2025.

Витрати: 418 грн;
Сума покупок: 6 180 грн.


А ось які результати дали наші налаштування:

Витрати: 3 383 грн;
Сума покупок: 71 765 грн. 
І це лише покупки здійснені через кошик, без урахування покупок через дзвінки.


Зауважимо, що налаштовували ми рекламу для клієнтки у 2022 році, а дані статистики ми взяли за грудень 2024 року та січень 2025. Тобто підприємиця отримує гарні результати завдяки нашим одноразовим налаштуванням досі.

Ще одна клієнтка прийшла налаштовувати до нас вже свій другий магазин, це гіпермаркет з різними товарами, від електроніки та техніки - до товарів для дому, саду і активного відпочинку. Налаштували ми їй рекламу в січні 2024 року.

Отож порівняємо результати нашої реклами та результати реклами ProSale.
За період 15 грудня 2024 -15 січня 2025 року магазин витратив на рекламу на просейл 3 839 грн та отримав суму з продажів 65 920 грн:


До речі, цікавий факт, про який нам вже неодноразово розповідали власники інтернет-магазинів - буває таке, що якщо людина "ходила" по ProSale, а потім пішла шукати товар в Google, то часто власник магазину все одно платить комісію ProSale, навіть якщо покупець придбав товар саме через Google.

На нашій рекламі цей магазин пропрацював рік завдяки одноразовому налаштуванню - без будь-якої ручної роботи, доплат чи комісій і через рік після налаштування маємо такі результати за той самий період 15 грудня 2024 року - 15 січня 2025 року:

56 632 грн - витрати на рекламу, сума продажів - 721 372 грн.

Це без урахування продажів через дзвінки. Ну, і нагадаємо, що у цьому випадку - ви не повинні з ніким ділитися своїм виторгом. Це надзвичайно приємне відчуття.

Наші клієнти нарешті позбулися уярмлення від  платформи та щасливі, що тепер можуть самостійно розпоряджатися виторгуваними коштами. А чи готові ви і далі віддавати половину свого заробітку, знаючи, що можна по-іншому?

Якщо хочете нарешті звільнитися від цього “рабства” та працювати лише на себе - залишайте заявку на сайті і ми надамо безкоштовну консультацію щодо вашого інтернет-магазину.


Залишились питання - пишіть нам

Отримати консультацію


Вас може зацікавити