Реклама маркетплейсу супроти реклами в Google - якій надати перевагу?

"Я більше не готовий віддавати половину маржі прому за рекламу". З такими словами до нас щомісяця приходять власники інтернет-магазинів, що використовують ProSale.
Після роботи з нами власники бізнесів, що раніше рекламувалися з ProSale дивуються, як багато коштів вони віддали платформі. До того ж наші клієнти жалілися, що змушені платити комісію Prom.ua, навіть якщо покупець прийшов з іншого каналу просування.
Після всіх цих історій ми вирішили зробити цікавий експеримент. А саме - порівняти витрати та суми продажів з реклами ProSale та ті самі показники з нашими налаштуваннями у Google.
Радимо дочитати до кінця - цей експеримент відкриє вам очі на не завжди очевидні речі. В цьому дослідженні порівняємо результати 3 магазинів.
Отож, перший сайт - магазин це будівельного інструменту, товарів для дому, інструментарію для ремонту авто та іншої техніки.
Магазин співпрацює з нами з травня 2023 року. Ми порівняли результати реклами з 15 грудня 2024 року до 15 січня 2025.
Отже за цей період часу власник магазину вклав у рекламу на ProSale 6964 грн та отримав замовлень на суму 98 381 грн. А тепер ще відмінусуємо з цієї суми комісію за продажі і отримаємо смішні кошти за місяць роботи:
Погляньмо на результати, які цей самий магазин отримав завдяки нашим налаштуванням в той самий часовий проміжок:
Сума витрат на рекламу - 75 396,87 грн;
Сума продажів через кошик - 599 906 грн.
І це при тому, що ми не знаємо, на яку суму продано товарів завдяки дзвінкам. Також нагадаємо, що з наші одноразові налаштування не передбачають жодної комісії. До речі, це налаштування налаштування ми виконали ще в травні далекого 2023 року.
Наступний сайт - це магазин одягу. Ця клієнтка прийшла до нас в серпні 2022 року. Ось які результати отримав цей магазин одягу на ProSale в період з 15 грудня 2024 року до 15 січня 2025.
Витрати: 418 грн;
Сума покупок: 6 180 грн.
А тепер ще змінусуємо комісію з продажів. Ми не знаємо точної суми, що залишиться, але розуміємо, що вона мізерна. Та і власники магазинів, що продають в цій ніші й використовували ProSale можуть припустити, які комісію доведеться вирахувати із цієї суми.
А ось які результати дали наші налаштування:
Витрати: 3 383 грн;
Сума покупок: 71 765 грн.
Зауважимо, що налаштовували ми рекламу для клієнтки у 2022 році, а дані статистики ми взяли за грудень 2024 року та січень 2025. Тобто підприємиця отримує гарні результати завдяки нашим одноразовим налаштуванням досі.
Ще одна клієнтка прийшла налаштовувати до нас вже свій другий магазин, це гіпермаркет з різними товарами, від електроніки та техніки до товарів для дому, саду і активного відпочинку. Налаштували ми їй рекламу в січні 2024 року.
Отож порівняємо результати нашої реклами та результати реклами ProSale .
За період 15 грудня 2024 -15 січня 2025 року магазин витратив на рекламу на просейл 3 839 грн та отримав суму з продажів 65 920 грн:
Не забуваємо вирахувати комісію з цих 65 920 грн.
На нашій рекламі магазин пропрацював рік завдяки одноразовому налаштуванню - без будь-якої ручної роботи, доплат чи комісій і через рік після налаштування маємо такі результати за той самий період 15 грудня 2024 року - 15 січня 2025 року:
56 632 грн -витрати на рекламу, сума продажів - 721 372 грн.
Це без урахування продажів через дзвінки. Ну, і нагадаємо, що у другому випадку - ви не повинні з ніким ділитися своїм виторгом - це надзвичайно приємне відчуття.
Наші клієнти нарешті відчули полегшення від уярмлення від платформи та щасливі, що тепер можуть самостійно розпоряджатися виторгуваними коштами? А чи готові ви і далі віддавати полочину свого заробітку, знаючи, що можна по-іншому?
Якщо ви хочете нарешті звільнитися від цього своєрідного “рабства” та працювати лише - залишайте заявку на сайті і ми надамо безкоштовну консультацію щодо вашого інтернет-магазину.