Ремаркетинг ≠Performance Max? Чому це зовсім різні речі і як не втратити гроші?

Багато наших клієнтів кажуть, що в них налаштований та працює ремаркетинг. Коли ж ми заходимо в їх кабінет - бачимо ось таку картину:

Або таку:


Якщо ви дивитесь на ці скріншоти і все ще думаєте, а в чому ж тут підступ - ця стаття потрапила до вас вчасно.

На першому скріні продемонстровано, як власник магазину назвав кампанію “Ремаркетинг” та додав сигнали аудиторій - другий скрін, з думкою, що таке комбо працюватиме як динамічний ремаркетинг. Функція якого - повертати користувачів, що відвідали сайт, але покинули кошик.

Цей реальний приклад одного з наших клієнтів показує, що багато власників магазинів не розуміють, як працюють ремаркетинг та сигнали аудиторії у кампанії Performance Max.

І клієнт подумав, що додавши в сигнали аудиторії назву “ремаркетинг 7, 30 і 60” і запустивши кампанію Performance Max з назвою “Ремаркетинг” - то отримає функціонал чистого ремаркетингу.


Щоб пояснити цю ситуацію, використаємо порівняння з авто. Назвати рекламну кампанію “Ремаркетинг” і очікувати від неї виконання функцій динамічного ремаркетингу - це те саме, що на Ланос приліпити емблему BMW і очікувати, що тепер Ланос отримає функціонал і можливості BMW. Звучить фантастино?

Давайте детальніше проаналізуємо як працює Динамічний ремаркетинг і який алгоритм роботи у кампанії Performance Max.

Ось як працює Динамічний ремаркетинг (дивись також схему під текстом):

  1. Потенційний клієнт заходить на ваш сайт
    Користувач відвідує ваш веб-сайт, переглядає товари чи послуги, але не виконує потрібну дію, наприклад, не купує товар.
  2. Збереження куків
    У браузері користувача зберігаються куки-файли – невеликі текстові файли, які "запам’ятовують", що саме цей користувач взаємодіяв із вашим сайтом.
    Для тих, хто не знає: що таке куки-файли?
    Куки – це цифровий слід, який фіксує ваші дії на сайті. Наприклад:
        - Які сторінки ви відвідали.
        - Що додали до кошика.
        - Чи оформили замовлення.
  3. Користувач залишає сайт
    Відвідувач залишає ваш сайт без виконання цільової дії (наприклад, покупки).
  4. Реклама наздоганяє клієнта
    Завдяки збереженим кукам система реклами (наприклад, Google Ads) "знає", що цей користувач був на вашому сайті. Йому починають показувати рекламу ваших товарів чи послуг на інших сайтах, у пошуковій системі, в YouTube або навіть у мобільних додатках.
  5. Повернення клієнта на сайт
    Побачивши рекламу, користувач знову переходить на ваш сайт і може завершити покупку чи виконати іншу важливу для вас дію.
    Ось, як можна схематично зобразити цей процес.


Тепер коли ви вже знаєте, як працює динамічний ремаркетинг, перейдімо до питання: чи працює Performance Max так само, як Ремаркетинг?

Коротка відповідь: ні.

А ось алгоритм роботи Performance Max:

  • Використовує вашу аудиторію для навчання, але не обмежується нею.
  • Шукає нових людей, схожих на ваших клієнтів (так звані Lookalike-аудиторії).

    Lookalike-аудиторія (або "схожа аудиторія") – це група людей, яка має схожі характеристики з вашими існуючими клієнтами або відвідувачами сайту. Рекламні платформи, такі як Google Ads чи Facebook, створюють цю аудиторію автоматично на основі аналізу ваших даних.

    Уявіть, у вас магазин спортивного взуття. Ви надаєте платформі список людей, які вже купили у вас кросівки. Алгоритм шукає нових людей, які:
        - Цікавляться бігом або спортом.
        - Переглядають сайти, де продається спортивний одяг.
        - Шукають кросівки онлайн.

    Ці люди не обов’язково знають про ваш бренд, але вони мають високу ймовірність зацікавитись вашими товарами, тому що їхні інтереси схожі на ваших існуючих клієнтів.


  • Замість того, щоб "наздоганяти" клієнтів, що відвідали сайт, але не купили - кампанія Performance Max працює на масштабування – і знаходить для вас ще більше потенційних покупців.

Тепер узагальнимо, як працюють ці два різні інструменти - ремаркетинг та Performance Max:

Характеристика

Ремаркетинг

Performance Max

Цільова аудиторія

Тільки ті, хто вже був на вашому сайті

Люди, які були на сайті, і нові потенційні клієнти

Охоплення

Обмежене вашою базою клієнтів

Широке, завдяки автоматичному пошуку схожих аудиторій

Мета

Повернення клієнтів

Максимізація конверсій і пошук нових клієнтів

Поведінка алгоритму

Реклама показується лише тим, хто вже взаємодіяв із сайтом

Використовує дані для навчання і пошуку схожих людей

Висновок

Performance Max – це потужний інструмент для масштабування бізнесу, але він не працює як ремаркетинг. Якщо ви додали сигнали аудиторії (вони потрібні, щоб допомогти алгоритму зрозуміти, хто ваш клієнт і кого шукати серед ширшої аудиторії), з назвою “ремаркетинг” це не означає, що рекламна кампанія Performance Max почне виконувати функції динамічного ремаркетингу.

Варто уточнити, що алгоритм кампанії Performance Max використовує сигнали аудиторії для пошуку нових потенційних клієнтів та працює на масштабування. Ремаркетинг же має іншу основну функцію - це повернення клієнтів, що відвідали сайт та з якихось причин не купили. Performance Max та динамічний ремаркетинг - це два окремі інструменти, які налаштовуються і працюють по-різному.

Не впевнені, чи правильно налаштували вашу кампанію Performance Max?
Чи коректно працює ваш динамічний ремаркетинг?
Звертайтеся до TurboWeb – ми допоможемо налаштувати ці інструменти коректно й ефективно!


Автор статті

Максим

Проект-менеджер

Залишились питання - пишіть нам

Написати


Вас може зацікавити