Facebook
15 січня 2024
Чому власнику інтернет-магазину Facebook щоденно вести не обов'язково, а Instagram - потрібно?
Чому власнику інтернет-магазину Facebook-сторінку щоденно вести не обов’язково, а Instagram - потрібно?
Чи потрібно вести сторінку у Facebook та щоденно її наповнювати, щоб успішно продавати товари в соцмережах?
Яка різниця охоплень постів у Facebook та Instagram?
На які товари краще не запускати рекламу в соцмережах?
На ці запитання дав відповідь Данило Кандаков, керівник агентства з налаштування реклами - TurboWeb. Щоб бачити наступні відео - підписуйтесь на нашу сторінку у YouTube - далі ще більше цікавого та корисного про рекламу.
Щоб побачити плоди наших налаштувань у соцмережах та переглянути результати продажів клієнтів, переходьте за посиланням