BFEED зробить ваші товари у Facebook та Instagram більш помітними

Припустимо, що ви любите італійські вина... і не будь-які, а тільки вина від певного виробника і тільки червоні сухі. Яке з Facebook оголошень нижче привернуло б вашу увагу?

Очевидно, що друге. Покупці дуже рідко читають текст оголошень і зазвичай роблять вибір, дивлячись тільки на фото товару.

Фото товару має містити максимум важливої інформації, яка допоможе прийняти рішення покупцю:

  • Ціну товару та акцент на знижці (якщо вона є)
  • Умови покупки чи доставки, гарантія, оплата частинами
  • Логотип магазину як елемент впізнаваності бренду та довіри
  • Додаткові характеристики товару, наприклад: розмір, об’єм, кольори, матеріал, назву
  • Стилізацію під подію або свято (Різдво, чорна п’ятниця)

З BFEED товар стає значно помітнішим у стрічці. Розширена інформація на фото привертає увагу зацікавлених покупців і підвищує впізнаваність бренду.

Давайте розглянемо ще один приклад:

На фото товару ми додали: повну назву (1), плашки з додатковими акціями та пропозиціями (2), ціну та розмір знижки (3), заклик до дії (4), брендові кольори і логотип.

Порівняйте фото товару до обробки BFEED (1) і після (2). Додаткова інформація допомогла зробити товар значно помітним і зрозумілим для потенційного покупця:

А так люди бачать товари з оновленими фотографіями в рекламі Facebook.

Інформація про ціну, знижку або назва товару буде регулярно оновлюватись.

Стандартними інструментами Facebook неможливо реалізувати таку задачу. BFEED виконує цю задачу і кастомізує фотографії у вашій товарній рекламі Facebook або Instagram.

Вам не потрібно редагувати кожну картинку окремо або вносити зміни в контент вашого сайту, вся важлива інформація буде накладена на фото автоматично.

Показуйте декілька фото товару одразу.

Facebook показує тільки одне фото вашого товару. BFEED допоможе на одному фото зробити галерею, показати більше деталей і те, який вигляд має ваш продукт з різних боків, текстуру його матеріалу. Уявіть, скільки б пішло часу, якби такі фото ви створювали вручну самостійно.

Додавайте важливі характеристики товару.

Припустимо, ви продаєте шафи. BFEED допоможе показати на фото товару в рекламі такі дані, як: відсоток знижки (1), розмір шафи (2), кількість полиць (2), а також умови повернення (3).

Погляньмо, наскільки інформативнішим стало фото товару, у порівняні з чистою картинкою товару.

BFEED може вивести будь-які важливі характеристики товару. Наприклад, так може виглядати реклама смартфонів:

А якщо у вас доступна оплата частинами, то BFEED покаже клієнту цю перевагу прямо в оголошенні:

Результати використання покращених фото

Три приклади, в яких ми порівнюємо рекламні кампанії зі звичайними фотографіями та з покращеними.

 

1. BFEED допоміг знизити вартість одного замовлення на 21%

 

2.1. Це скриншот кампанії клієнта до налаштування BFEED. Вартість одного замовлення в середньому складала $3.72

2.2. А це статистика нової кампанії того ж клієнта, але уже з покращеними картинками. Вартість одного замовлення в середньому склала $2.09 або на 43.82% нижче.

3. В цьому випадку, ми запускали дві однакові кампанії з однаковим бюджетом, але в першій були покращені картинки та вона показала результат $2.58 за одне замовлення. У той самий час вартість замовлення у рекламній кампанії зі звичайними фото товарів склала $3.89. BFEED допоміг зробити вартість одного замовлення на 33% нижчою.

 

Будьте на крок попереду і зробіть вашу рекламну кампанію ефективнішою. Ми підключимо BFEED для вашого магазину безкоштовно. Залишайте нам заявку 👇

КЕЙСИ ТА БЕЗКОШТОВНЕ ПІДКЛЮЧЕННЯ ТУТ






Вас може зацікавити