Хто не забуває і не забиває на оптимізацію реклами до сезону - той щедро пожинає плоди в сезон
Ви чули притчу про одного невдаху, який щоденно просив в Бога допомогти виграти в лотерею? Так, пройшов місяць, декілька місяців, півроку, зрештою - рік. В один момент Богові набридло слухати це ниття. Якось серед ночі цього чоловіка розбудив голос Бога: “Сину мій, ти також мусиш мені допомогти. Купи собі хоча б один лотерейний білет”.
Зрозуміли аналогію? Сьогодні ми розповімо про наших тих клієнтів, які окрім прохань до Всесвіту про збільшення продажів, робили ще й реальні кроки.
Власники цих магазинів подбали про те, щоб їх оголошення у соцмережах були більш помітними, зрозумілими і доступними для клієнтів, а найголовніше, щоб знижки та вигода від покупки одразу впадали в око. Для цього вони налаштували BFEED спеціально до Чорної п’ятниці. Ось як виглядали оголошення наших клієнтів після BFEED:
В рамках цього інструменту наші спеціалісти подбали про спеціальне обрамлення під Чорну П’ятницю з ціною та знижкою, що виділяло оголошення наших клієнтів на фоні інших. Були створені кампанії з групою товарів - “суперзнижки”. А також клієнти здійснювалися імейл-розсилки з оповіщенням про знижки.
Крім того деяким магазинам ми запустили кампанії з фото та відеоконтентом на охоплення, завдяки яким їм вдалося залучити більше 1 500 000 нових користувачів та отримати бонусом замовлень на 4 340$ -
Були такі клієнти, які прийшли за тиждень до Чорної п’ятниці, то ж деякі кампанії були запущені саме в Чорну п’ятницю і дали непогані результати, як тут: витрати на рекламу - 8 127 грн, купівель на суму 108 848 грн за період 12 днів -
Ті з підприємців, хто мав налаштовану рекламу у Google також активно готувалися до Чорної П’ятниці. Наприклад, цьому магазину у рамках послуги "*Турбота", ми додали групу оголошень, додатково попрацювавши над інтересами, а особливу увагу звернули на бюджети. А ось і результат до - та після: покупок стало на 151 більше, цінність покупок зросла на 4 633,11$, а частка рекламних витрат у всіх рекламних кампаніях впала на -5,97%:
Деяким клієнтам ми створювали кабінети з 0, бо їх старі акаунти були в блоці запускали кампанії за день до Чорної П’ятниці - і вже за перші 15 днів клієнти отримали дуже хороші результати, як от ось цей магазин столів для дітей, за витрат у 7 318,97 грн виторгував 78 374,22 грн:
Дехто з клієнтів не доналаштовував нічого. Але завдяки порадам та консультаціям наших спеціалістів з підтримки - самостійно змінювали деякі показники, як от налаштування ROAS (окупність витрат на рекламу) та помічали ріст продажів. Наприклад, цей клієнт звернувся за порадою вже, коли Чорна П’ятниця минула - наш спеціаліст порадив йому змінити ROAS із 1263% на 720% - в результаті в продовж наступних двох тижнів - кількість покупок зросла в два рази: це результати до і тут 22 покупки за 2 тижні:
а ось це результати після і тут 42 покупки за два тижні:
Наші клієнти використали різні види підготовки - від повного налаштування реклами з 0, до додаткових кампаній чи інструментів, як от BFEED, а дехто скористався порадою від наших спеціалістів з підтримки і навіть в такий спосіб отримав кращі продажі.
Висновок - яким би не був ажіотаж у певні сезони, якщо ви не використовуєте всі можливі інструменти і навіть більше, щоб заявити про себе - то результат може бути значно гіршим, аніж очікування. Як каже притча, з якої ми починали - треба не лише просити у вищих сил та очікувати на крутий результат, а діяти швидко, послідовно й професійно.