Як збільшити прибуток інтернет-магазину на 30% за допомогою реклами в Facebook. Кейс інтернет-магазину сумок і шкіряних виробів
Початок роботи
Компанія продає товари з 2010 року, а інтернет-магазин на платформі Хорошоп був створений в 2015 році. TurboWeb працює з цим клієнтом з кінця липня 2018 года.
До роботи з агентством інтернет-магазин протягом місяця пробував вести рекламну кампанію своїми силами. Результат їх не задовольнив, тому вони звернулися в TurboWeb.
До початку співпраці на сайті вже були якісні фотографії і грамотно складені тексти, які повністю описують переваги товарів. Це в подальшому допомагало маркетологам в роботі.
Як налаштувати рекламу в Фейсбук
TurboWeb вибрав Facebook в якості основного засобу для залучення покупців на сайт через декілька причин.
У Facebook є можливість продемонструвати товар з різних сторін, показати асортимент.
Покупці, які бачать рекламу дорогих сумок в стрічці Facebook, рідко порівнюють ціну товару з пропозиціями конкурентів.
Середній чек покупок з Facebook може бути вище, ніж в контекстній рекламі в Google.
У Facebook, в порівнянні з пошуком Google, вища ймовірність спонтанних і емоційних покупок. А в пошуку Google рекламу бачать виключно користувачі, які самі шукають товар.
Маркетологи налаштували товарну рекламу в Facebook використовуючи товарний фід Хорошоп для Facebook з динамічним оновленням цін.
Експеременти з рекламними компаніями
Перед тим як запустити рекламу в Facebook, фахівці TurboWeb експериментували з товарною рекламою. Таргетована реклама в Facebook пропонувала різні групи товарів різним аудиторіям: комусь тільки жіночі гаманці, комусь - тільки чоловічі. Всього було створено близько 45 груп оголошень.
Також вони шукали ефективні комбінації, аудиторії і товари. Зараз використовується всього 5 груп оголошень, які показують кращий результат. Наприклад, оголошення в вигляді кільцевої галереї і мобільного добірки.
Маркетологи робили таргетинг по інтересах, базам покупців, схожим базам і користувачам, які схожі на клієнтів інтернет-магазину. Ще тестували оптимізацію по додаванню товарів в кошик і по покупках, пробували різні аудиторії з невеликими бюджетами.
Зрештою, маркетологи вирішили створювати менше груп з великим бюджетом на кожну. Завдяки цьому, Facebook може їх оптимізувати.
Удачні рекламні кампанії
Хороші результати показали рекламні оголошення у вигляді мобільних добірок. Не останню роль в цьому зіграла зручна і зрозуміла мобільна версія інтернет-магазину.
Трохи здивувало, що найбільш ефективною стала реклама чоловічих шкіряних виробів: сумок, гаманців, валіз, ременів і т.д. Її таргетували на чоловіків, хоча зазвичай в соцмережах частіше купують жінки. Маркетологи відразу вказували ціну товарів в оголошеннях і це відсіває користувачів, які не готові купувати товари вартістю від 1000 грн. Завдяки вказання ціни вдалося залучити велику частку цільового трафіку з Facebook на сайт. Крім того, коефіцієнт конверсії був вище, ніж з оголошень без вказівки вартості. Ціна за залучення замовлення не сильно відрізнялася, а магазин отримав більше прибутку.
Невдалі рекламні кампанії
Чи не занадто ефективно спрацював таргетинг на людей, у друзів яких скоро день народження. Виходили дуже дорогі кліки і, відповідно, дорогі замовлення.
Таргетована на жінок реклама, в якій пропонувалися товари на подарунок чоловікам, теж виявилася не надто ефективною. Як і інформація про швидку доставку в оголошеннях.
Налаштування цілей рекламної кампанії
Під час роботи з інтернет-магазином, маркетологи TurboWeb зрозуміли, чому не варто використовувати проміжні цілі для рекламних кампаній. На початку вони поставили собі за мету «Додавання до Кошику» замість кінцевої мети «Покупка». Виконання мети «Додавання в корзину» зі смартфонів Android коштує дешевше, ніж на iPhone: $ 1,02 проти $ 2,97.
З огляду на різницю у вартості, Facebook частіше показував рекламу власникам Android: вони обходилися дешевше і тому можна було отримати більше переходів.
Але з 1 974 користувачів, що додали в кошик товар з Android, покупку зробили 131 особа (6%), а з 473 користувачів, що додали в кошик з iPhone, товар купили 112 (23%). Ціна за виконання мети «Покупка»: з Android - $ 15,35, з iPhone - $ 12,54.
Ці дані показали що вигідніше оптимізувати рекламні кампанії у Facebook під кінцеву мету «Покупка», а не під проміжну мету «Додавання товару в кошик» .
Результати просування
Реклама в Фейсбуке дала перші результати на наступний місяць після початку просування. Найкраще конвертувалися в продажу кампанії динамічного ремаркетингу. Коефіцієнт конверсії за ним склав 8%.
Фахівці агентства планували збільшити обсяг замовлень інтернет-магазину як мінімум на 30% за два місяці. І виконали план. Вже у вересні дохід інтернет-магазину збільшився на 30%.
Якщо говорити про загальні результати, то з Facebook інтернет-магазин отримує 37% замовлень, не рахуючи нерекламні безкоштовні переходи з соцмережі. Середній чек з товарної реклами в Facebook на 31% більше, ніж з реклами в Google. Середній CTR по рекламі в Facebook - 3,4%, на широку аудиторію - 1,9%, на тих, хто кинув товари в кошику - 5,9%.
Близько 90% замовлень з товарної реклами в Facebook інтернет-магазин отримує з мобільної версії.
Висновки
Фахівці агентства TurboWeb планують приділяти більше уваги дорогим товарам, наприклад, виробам з екзотичної шкіри. Вартість залучення замовлення, в порівнянні зі звичайними шкіряними виробами, не набагато вище, а середній чек значно більше. Завдяки цьому скорочується частка рекламних витрат.
Найчастіше, користувачі переглядають соцмережі зі смартфонів, тому важливо, щоб на мобільній версії сайту можна було швидко і легко купити товар. Мобільна версія сайту, створена на платформі Хорошоп, з цим відмінно справляється. Мобільна версія є в базовій комплектації інтернет-магазину, її можна використовувати без додаткових налаштувань.
Якщо хочете отримувати більше замовлень за допомогою товарної реклами в Facebook, звертайтеся до нас - агентству Turboweb.