Про проекти
14 грудня 2023
Найнезвичайніші та типові ніші листопада
У нас 2070 клієнтів. Здавалось би - нас не можна здивувати незвичною нішею чи товаром. Але новим клієнтам кожного разу це вдається. В листопаді до нас прийшло 34 клієнти. Отож хочемо розповісти про найоригінальніші та найбільш звичайні ніші минулого місяця.
Першим привернув увагу магазин, який спеціалізується на чоловічій косметиці: це і засоби для гоління, і олійки для бороди, і креми для обличчя, й навіть маски для волосся - ROMBARDO STORE. В Україні така ніша є доволі рідкісною, принаймні серед наших більше ніж 2000 клієнтів саме магазину чоловічої косметики немає.
Іншою доволі незвичною та рідкісною нішею - є магазин паперових контрольних та силіконових брендованих браслетів. Це ті самі браслети, які нам прикріплюють на руку на концертах та інших подіях: Braslet.od.ua. Такої ніші наші спеціалісти не зустрічали також.
Ще один нетиповий магазин минулого місяця - це аксесуари для готелів. Магазин спеціалізується виключно на готельних засобах для миття тіла, готельній постільній білизні, фенах для сушіння волосся у готелі: "Готель-Сервіс Україна".
З типових ніш цього місяця до нас прийшли: магазини для будівництва, магазини з одягом, магазини домашнього текстилю, магазин твердопаливних котлів, магазини дверей та підлоги, шин, сільськогосподарських інструментів, засобів для рибалки, шкіряних виробів, автоакустики та навіть стоматологічних товарів.
Як бачимо, ніші різноманітні й кожна з них має шанс на успіх, а з нашими налаштуваннями ці шанси значно зростають. Проте варто пам’ятати, що наші спеціалісти не стануть для вас панацеєю, якщо у вас недороблений сайт, товари не мають потрібних атрибутів чи ціни вищі ринкових. В такому випадку навіть найсвітліший розум буде безсилим. Але будьте певні, кожен ваш магазин - це проєкт, в який наші спеціалісти вкладають душу.
Перелік наших клієнтів можна подивитися тут
Першим привернув увагу магазин, який спеціалізується на чоловічій косметиці: це і засоби для гоління, і олійки для бороди, і креми для обличчя, й навіть маски для волосся - ROMBARDO STORE. В Україні така ніша є доволі рідкісною, принаймні серед наших більше ніж 2000 клієнтів саме магазину чоловічої косметики немає.
Іншою доволі незвичною та рідкісною нішею - є магазин паперових контрольних та силіконових брендованих браслетів. Це ті самі браслети, які нам прикріплюють на руку на концертах та інших подіях: Braslet.od.ua. Такої ніші наші спеціалісти не зустрічали також.
Ще один нетиповий магазин минулого місяця - це аксесуари для готелів. Магазин спеціалізується виключно на готельних засобах для миття тіла, готельній постільній білизні, фенах для сушіння волосся у готелі: "Готель-Сервіс Україна".
З типових ніш цього місяця до нас прийшли: магазини для будівництва, магазини з одягом, магазини домашнього текстилю, магазин твердопаливних котлів, магазини дверей та підлоги, шин, сільськогосподарських інструментів, засобів для рибалки, шкіряних виробів, автоакустики та навіть стоматологічних товарів.
Як бачимо, ніші різноманітні й кожна з них має шанс на успіх, а з нашими налаштуваннями ці шанси значно зростають. Проте варто пам’ятати, що наші спеціалісти не стануть для вас панацеєю, якщо у вас недороблений сайт, товари не мають потрібних атрибутів чи ціни вищі ринкових. В такому випадку навіть найсвітліший розум буде безсилим. Але будьте певні, кожен ваш магазин - це проєкт, в який наші спеціалісти вкладають душу.
Перелік наших клієнтів можна подивитися тут